Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J92i97r79i 88B13o40r

30. 8. 2021 11:43

Trochu z osy. Možná hodně. Nějaký snímek těch 6000 z větší výšky by nebyl?

Na můj vkus je i 600 dost. Ten "landsmančaft" určitě zabere.Rv

0 0
možnosti
Foto

Volič a podporovatel flákance....;-D Proč mě to nepřekvapuje? Ty hloupoučké bláboly v blogu tomu odpovídají, jsou stejně hloupé jako ty bláboly na těch cedulích. Slouží Vám jistě ke cti, že se za svou volbu nestydíte a veřejně ji přiznáváte. Volný je dno politiky a to samé se dá říci i o jeho voličích a fanoušcích. Ti lidé jsou tak naivní ( a dalo by se to napsat i jinak), že vůbec nechápou flákáncům zoufalý a prohraný boj o jeho ztracené koryto. Jen využil šanci a našel téma.To je zase můj názor. Pochopitelně placený americkou ambasádou a sudetskými Němci. Tak Volný, Volfová, Bobošíková a Lipovská zachranují národ....:-) Tomu opravdu věříte? Víte, že je mi Vás skoro líto....?

3 2
možnosti
Foto

J92o79s37e84f 33B73á47r94t30a

30. 8. 2021 11:22

Takový blog už tu dlouho chyběl.

3 0
možnosti
Foto

Taky flákancův volič? Samková posledně zklamala a dokonce za ní nešel ani celý národ....;-D

0 1
možnosti

Co to je míting? Tak buď meeting nebo mítink. Podle vás je to pravé ořechové Volný blok? To jste mě tedy vážně přesvědčil.

1 0
možnosti

LGBT nejtolerantnější země se poznají tak, že umožňují gayům manželství a adopci dětí a nikoliv tak, že v nich tyhle věci způsobují opakovaně celonárodní pozdvižení. Adopci umožňuje 14 států EU, manželství 12 států, tady jsme v mentálním středověku.

2 1
možnosti

Dlouho jsem tady na blogu nebyl, nic zde nového nenapsal, a ani nic nečetl. Ale jsem rád, že jsem vás teď objevil. Perfektní.

I když tuším, že se do jedné z vašich charakteristik nevolitelných stran vejde i SPD a tuším, že to přesně tak myslíte a přesto že já vždy v posledních letech SPD volil a nejspíš je budu volit i letos, tak prostě dobré a máte pravdu. Jsem těžký pragmatik, pořád ještě nevěřím že se Volný blok do sněmovny dostane i když i já vidím, že jeho podpora je mnohem vyšší, než se nám snaží namluvit. Ano, Volný blok je skutečnější opozicí než je SPD, a Lipovská je prostě skvělá. Ale znáte to: Lepší vrabec v hrsti... :) Pro mě osobně jsou obě varianty (a možná ještě některé další) prostě OK.

Ale v pořádku, jdu si přečíst další vaše články. R^

2 0
možnosti

Díky za názor. V Příčovech profesor Budil řekl vynikající myšlenku. Zkrátím a zjednoduším: někdo s tím může nesouhlasit, ale to je přeci výzva si o tom spolu promluvit.

Mě byla SPD od začátku sympatická. Mám mezi nimi i dost přátel a známých. Ale jak jednou začnou hlasovat proti svým vlastním pravidlům, jen proto, že je to "důležité pro stranu"? Ono se říká, že důvěryhodnost můžeš jenom ztratit, znovu získat se už nedá. Ale jsou jako parlamentní strana jediní, kde se ještě s přivřením oka dá nějaký smysl vidět.

2 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 7,81
  • Průměrná čtenost 823x
Cenzurovaný autor. Moje články se už na hlavní stránce neobjeví. Důvod - popisoval jsem osobní zkušenosti, což pro důvtipného cenzora znamená - nedoložil jste zdroj. Vtipné že? Ale vtip to není. Ale zprávy typu: očkování neohrožuje těhotné ženy ani plod, projdou hladce. Co si myslet? Není to složité, že?

Motto 1: Chci žít v této zemi, ale nechci žít v tomto státě. Motto 2: O mě už moc nejde, ale až se mě děti zeptají: "jak jste tohle mohli dopustit?", co jim odpovím? Asi to sám neovlivním, ale alespoň se jim budu moct podívat do očí. Protože nemá smysl napravovat lidi kolem sebe. Je potřeba začít sám a ostatním můžu maximálně ukázat, jak se věci mají. A ty špatné můžu prostě jen ignorovat. Vzpomeňte na Ghándího. Když přestaneš zlo krmit (především strachem a nenávistí), chcípne časem samo. Jinak se vlastně ani porazit nedá.

Seznam rubrik