Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Věřili byste tomu, že tento článek byl, pod pádnými argumenty cenzorů (viz níže), ztažen z hlavní stránky?

Tady jsou důvody. Pomůžete mi to někdo pochopit?

Váš článek jsme byli nuceni stáhnout z hlavní strany Blogu iDNES pouze na Váš soukromý blog. Text totiž obsahuje závažná tvrzení bez relevantních zdrojů, a odporuje tak Kodexu blogera: „Na titulní straně Blogu iDNES.cz nemohou být články, které se týkají aktuálního politického či společenského dění a nejsou dostatečně zdrojovány, přičemž za relevantní nelze považovat zdroje z nedůvěryhodných webových stránek, hoaxy ap. U závažných témat musí bloger pracovat minimálně se dvěma na sobě nezávislými relevantními a důvěryhodnými zdroji.“

Moje odpověď (bez reakce): Copak Vás tentokrát zaskočilo? Máte pocit, že Satan vaši pomoc nutně potřebuje?

Nechápu. Píšu, že je to pohádka. Mluvím o Bohu a o Satanu. O dobru a zlu. Chcete zrušit i biblické pohádky? Odkazy mám jen na idnes, novinky nebo seznam. Považuju všechna tato média za nedůvěryhodná, ale vy to myslím máte naopak. Nebo už ne? Nebo to bylo na popud šéfa? Nebo nějakého "důvěryhodného" práskače?

Pokud vás tam nedrží násilím, chci vám připomenout: kniha je stále otevřená a zapisuje se do ní nepřetržitě.

Tak co myslíte? Mám dokazovat, že voda je mokrá, že zlo je špatné, ...? Co po mě vlastně chtějí? Díky za rady.

3 0
možnosti
Foto

Už jste s tím byl u psychiatra? Takhle to s Vámi bude pořád horší. Pokud jde o Vás, zničíte se sám. Předpokládám, že psychopat a vyčuránek Volný je na straně Boha.;-D Ten Váš guru dostal dobrý výprask a odchází bez koruny...

0 0
možnosti
FS

Vlastně vás obdivuju. Mě by vůbec nenapadlo číst vaše články. Dalo by se dokonce říct, že se jim s velkým odporem vyhýbám. A vy ty moje přímo hltáte! aAbyste pak mohl plivat a ukazovat jak jste moudrý? A budete mluvit o psychiatrovi? Pes je často taková kotva, když si s nikým nerozumíte. Nahrazuje chybějící sociální kontakt. Asi byste měl vypnout televizi a vyrazit mezi lidi.

1 0
možnosti
VB

Nabízí se otázka, zda tato planeta není od počátku jen v rukou Satana. Náboženství s jiným výkladem věcí pak možná vzniklo na útěchu těch, kdo tu musejí žít.

0 0
možnosti
FS

Satan tu má obrovskou převahu, ale i on tu má svůj úkol. Až si to uvědomíme, pak se s tím popereme. Dřív ale těžko.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 7,81
  • Průměrná čtenost 823x
Cenzurovaný autor. Moje články se už na hlavní stránce neobjeví. Důvod - popisoval jsem osobní zkušenosti, což pro důvtipného cenzora znamená - nedoložil jste zdroj. Vtipné že? Ale vtip to není. Ale zprávy typu: očkování neohrožuje těhotné ženy ani plod, projdou hladce. Co si myslet? Není to složité, že?

Motto 1: Chci žít v této zemi, ale nechci žít v tomto státě. Motto 2: O mě už moc nejde, ale až se mě děti zeptají: "jak jste tohle mohli dopustit?", co jim odpovím? Asi to sám neovlivním, ale alespoň se jim budu moct podívat do očí. Protože nemá smysl napravovat lidi kolem sebe. Je potřeba začít sám a ostatním můžu maximálně ukázat, jak se věci mají. A ty špatné můžu prostě jen ignorovat. Vzpomeňte na Ghándího. Když přestaneš zlo krmit (především strachem a nenávistí), chcípne časem samo. Jinak se vlastně ani porazit nedá.

Seznam rubrik