Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud na základě jedné knihy, jednoho autora, navíc s jeho profilem, kladete světodějné otázky a sám kroutíte dějiny, obávám se, že vy sám jste jen a pouze užitečný idiot.

Možná by bylo pro vás užitečné přečíst víc knížek.:-)

2 0
možnosti
JM

Jedna kniha je málo na to, aby si člověk udělal názor.

0 0
možnosti
JL

"Zabrani Cech Hitlerem a nezabrani Slovenska a Zakarpati" pise pan autor. Proc tedy podle Vas pane autore, nezabral ten Hitler Slezko a Moravu? Proc jste tedy podle Vas, nepridal tyto dve historicke korunni zeme k nezabranemu Zakarpati a Slovensku?

1 1
možnosti
Foto

Slezsko už zabráno bylo, připadlo Říši v rámci Mnichovské dohody o půl roku dřív. Výtka ohledně Moravy plně sedí - oni si autoři z Čech myslí, že všechno jsou Čechy ;-D Budiž jim odpuštěno, pokud se napraví. R^

0 1
možnosti
FS

Copak Vás trápí přátelé? Tento příspěvek přeci nebyl pro Vás. Pro Vás bylo jen to post scriptum. Vy přece všechno víte a znáte. Dokonce i to, co jste nečetli. O tom toho víte pochopitelně nejvíc. Vůbec se tím netrapte. Jen, pokud ještě nejste na výplatní listině, tak se na ní jděte zapsat. Oni na to opravdu peníze vyplácí. Pospíchat nemusíte, mají jich dost.

Krásný den mí roztomilí trolíci

1 2
možnosti
JB

J72i78r14i 44B44o22r

6. 12. 2019 12:27

Počítám,že minimálně stejný počet Rusů by s těmi Američany rádi měnili.:-)

0 0
možnosti
Foto

;-Ddíky za informaci, čemu se vyhnoutR^

4 1
možnosti
Foto

Jak je možné, že Ukrajina byla nejbohatším státem SSSR a po odtržení od toho “chudáka a vyděrače” se místo blahobytu dostala na samo dno lidské bídy?

Zdroj: https://sentensky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=738196

tohle je věc, za kterou byste měl mluvit u soudu...

člověku se chce říci cosi o nevzdělaných do nebe, smazali by mě..., ale pozdrží se.

- hladomor na Ukrajině, Stalin, nařizování kvót na zásev a odebírání obilí i na ten zásev, likvidace obilnice Evropy, hladem umořené lidi pojídali z hladu ti, co ještě žili, boj o přežití takový, že by do toho nešel ani Coppola, kdy mu herci z natáčení Apokalypsy utíkali, nepředstavitelná a neomluvitelná zrůdnost vůči Ukrajině. A Putin má sen být jako Stalin. A autor je ... na entou.

11 1
možnosti
Foto

Ad první věta. Evidentně se tím myslí stav v r. 1990. Podle mě takové Estonsko bylo bohatší.

0 1
možnosti
Foto

nebe je dneska krásně zelené:-). Měla jsem dneska brzo večer co dělat, aby mě neyvsušila ta voda, co na mě, povalující se u stropu, kapala zespoda. Vzala jsem si proto rychle rukavice na oči , nasedla na slimáka na lyžích a spěchala z práce.:)

:-) jsem ráda, že jsem Vás objevila a že si budeme rozumět:)

4 0
možnosti
Foto

J71a17k87u14b 16R68o82t51h

6. 12. 2019 10:21

;-D;-D;-D Napsal bych, o co se jedná, ale admini mi zakázali používat termín Mašíbl.

3 1
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 7,79
  • Průměrná čtenost 823x
Cenzurovaný autor. Moje články se už na hlavní stránce neobjeví. Důvod - popisoval jsem osobní zkušenosti, což pro důvtipného cenzora znamená - nedoložil jste zdroj. Vtipné že? Ale vtip to není. Ale zprávy typu: očkování neohrožuje těhotné ženy ani plod, projdou hladce. Co si myslet? Není to složité, že?

Motto 1: Chci žít v této zemi, ale nechci žít v tomto státě. Motto 2: O mě už moc nejde, ale až se mě děti zeptají: "jak jste tohle mohli dopustit?", co jim odpovím? Asi to sám neovlivním, ale alespoň se jim budu moct podívat do očí. Protože nemá smysl napravovat lidi kolem sebe. Je potřeba začít sám a ostatním můžu maximálně ukázat, jak se věci mají. A ty špatné můžu prostě jen ignorovat. Vzpomeňte na Ghándího. Když přestaneš zlo krmit (především strachem a nenávistí), chcípne časem samo. Jinak se vlastně ani porazit nedá.

Seznam rubrik