Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Metnar hovoří o Mi 24, které jsou na hraně životnosti, nikoliv konkrétně o Mi 24V.

Když jsem byl v roce 1982 v Bulharsku na Štítu ́82, čs. armáda už Mi 24 měla.

0 0
možnosti
MB

v r. 2002, vyjednal premiér M. Zeman s V Putinem vypořádání dluhu. Hodnota pohledávky - kolem 100 mld Kč. Pro vypořádání, vybrala vláda - Zcela neznámou firmu - Falkon Capital, BEZ ! VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ ! Falkon, měl zaplatit vládě 20 mld Kč. Bylo na firmě, s jakým ziskem se vypořádá s Moskvou. Posléze ale vyšlo najevo, že Rusko na odblokování dluhu uvolnilo asi 50 miliard Kč ! Tedy, 30 mld. rozdíl ! - Milošova vláda, nikdy nevysvětlila = Kde peníze skončily. Stejně tak, kde Falkon získal peníze na koupi pohledávky ! Smlouvy mezi Falkonem a českou vládou nebyly nikdy zveřejněny, přestože ZVEŘEJNĚNÍ NAŘÍDIL ! - v r. 2006 soud. To zase bude nějaká pomluva, hospodáře a vrchního velitele = Miloše Zemana ! ... :-)

7 0
možnosti
MB

Stando, zdroje jsou, pouze MIloš musí říci kde ! ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 7,81
  • Průměrná čtenost 823x
Cenzurovaný autor. Moje články se už na hlavní stránce neobjeví. Důvod - popisoval jsem osobní zkušenosti, což pro důvtipného cenzora znamená - nedoložil jste zdroj. Vtipné že? Ale vtip to není. Ale zprávy typu: očkování neohrožuje těhotné ženy ani plod, projdou hladce. Co si myslet? Není to složité, že?

Motto 1: Chci žít v této zemi, ale nechci žít v tomto státě. Motto 2: O mě už moc nejde, ale až se mě děti zeptají: "jak jste tohle mohli dopustit?", co jim odpovím? Asi to sám neovlivním, ale alespoň se jim budu moct podívat do očí. Protože nemá smysl napravovat lidi kolem sebe. Je potřeba začít sám a ostatním můžu maximálně ukázat, jak se věci mají. A ty špatné můžu prostě jen ignorovat. Vzpomeňte na Ghándího. Když přestaneš zlo krmit (především strachem a nenávistí), chcípne časem samo. Jinak se vlastně ani porazit nedá.

Seznam rubrik