Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vystrašený je hlavně autor - z očkování.:-P

3 4
možnosti
AN

A14l49e97š 17N81o46v61á90k

12. 7. 2021 10:46

nenechat se očkovat je spíš projevem odvahy než strachu.

0 0
možnosti
Foto

Aha,tak Bill Gates....největší problém doby jsou ve skutečnosti konspiratori a tupci ochotni uvěřit kdejakému blábolu a ještě ty hlouposti šíří dál....

7 2
možnosti
Foto

Mne naprijde jako vystrašený ten kdo s virem bojuje desítky let vyzkoušení metodou- tedy očkováním ale ten kdo se této metody bojí na základě možných ( ne potvrzených ale možných) vedlejších účinků vakcíny, které jsou řádově tisíckrát možná i desettisickrat méně časté než problémy po nemoci.

4 4
možnosti
Foto

Pusťte si na YouTube včerejší rozhovor Xavera s Martinem Dzurišem žijícím v USA. To se budete teprve divit, co všechno jsme ještě neprohlédli a jaké informace se k nám vůbec nedostanou!

3 1
možnosti
IB

I69v13o 80B61o41u80š17e

12. 7. 2021 9:58

Tak jeste, ze mame toho xavera.

1 0
možnosti
SL

Tedy, čínskou chřipečku a vakcíny mám dost na háku, ale děsí mne, co do sebe asi pere autor, že je schopen vyplodit takový potrat.

3 6
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 12,11
  • Průměrná čtenost 823x
Cenzurovaný autor. Moje články se už na hlavní stránce neobjeví. Důvod - popisoval jsem osobní zkušenosti, což pro důvtipného cenzora znamená - nedoložil jste zdroj. Vtipné že? Ale vtip to není. Ale zprávy typu: očkování neohrožuje těhotné ženy ani plod, projdou hladce. Co si myslet? Není to složité, že?

Motto 1: Chci žít v této zemi, ale nechci žít v tomto státě. Motto 2: O mě už moc nejde, ale až se mě děti zeptají: "jak jste tohle mohli dopustit?", co jim odpovím? Asi to sám neovlivním, ale alespoň se jim budu moct podívat do očí. Protože nemá smysl napravovat lidi kolem sebe. Je potřeba začít sám a ostatním můžu maximálně ukázat, jak se věci mají. A ty špatné můžu prostě jen ignorovat. Vzpomeňte na Ghándího. Když přestaneš zlo krmit (především strachem a nenávistí), chcípne časem samo. Jinak se vlastně ani porazit nedá.

Seznam rubrik